czwartek, 27 lutego 2014

Kłaniam się






13 komentarzy:

  1. Teresko a za co Ty dziękujesz? Może tak coś więcej? :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekielneoczy.bloog.pl28 lutego 2014 22:49

    krótko, zwięźle i na temat:)


    niestety muszę zakończyć przygodę z blogowaniem więc pozdrawiam ostatni raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Teresko!
    Ja też...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  4. No ale chyba nas nie opuszczasz, matko kochana...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie rozumiem, ale dziękuję za ciekawy blog.
    Mam nadzieję, że będzie konntynuacja.
    Serdeczności pozostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja Tobie też dziękuję za miłe słowa i Obecność i wysyłam same najlepsze ciepłe myśli pozdrawiając ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej Teresa, ja wróciłam, a Ty dałaś nogę
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę że chodzi o wdzięczność , żeby stale być wdzięcznym za to co przynosi los...
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teresko, serdeczności zostawiam mając nadzieję, że nie zakończyłaś pisania...

    OdpowiedzUsuń